Saturday 21 November 2015

Maklumat Produk Minyak lintah asli



Perihal Minyak Lintah

Perihal minyak lintah ini membicarakan mengenai minyak lintah untuk digunakan sebagai mengurut dan menguatkan zakar suami. Lelaki menggunakanminyak lintah ini sebagai cara untuk membesarkan zakar. Sejak dahulu lagi sehingga hari ini zakar lelaki menjadi lambang kepada keperkasaan diri para suami. Dalam hal ini menjadikan masalah kepada suami yang tidak mempunyai saiz zakar yang ideal dan menjadikan diri suami rasa rendah diri juga tiada keyakinan diri. Dengan memiliki masalah sebegini boleh menjadikan diri suami kepada masalah dan berpotensi memberikan masalah kepada perhubungan rumahtangga.

Produk Minyak lintah telah digunakan sejak sekian lama dan khasiatnya dimanfaatkan untuk menambahkan saiz, memanjangkan dan membesarkan zakar suami. Ramai lelaki mencari dan menggunakan minyak lintah untuk mendapat manfaat darinya. Namun sayang mereka tidak menemui minyak lintah yang benar-benar berkesan dan memberikan manfaat kepada mereka. Malang sekali kadangkala mereka menggunakan minyak lintah yang tidak asli.


Jenis Lintah Untuk Menghasilkan Minyak Lintah

Maklumat mengenai lintah dari laman Wikipedia

Bagaimana menghasilkan minyak lintah ini?

Terdapat 2 kaedah atau teknik untuk menghasilkan minyak lintah ini.

Kaedah pertama menghasilkan minyak lintah ialah menggunakan kaedah rendaman. Kaedah ini memerlukan lintah-lintah direndam hingga berminggu-minggu lamanya sehingga lintah-lintah tersebut mereput dan bersatu dengan minyak jarak. Kaedah merendam lintah ini menghasilkan minyak ini tidak menggunakan sebarang pemanasan. Ianya hanya melalui proses yang semulajadi. Kelemahan minyak lintah yang dihasilkan dari kaedah rendaman ini ialah minyaknya berbau hanyir.

Kaedah kedua menghasilkan minyak lintah ini ialah menggunakan kaedah pengeringan. Kaedah ini lebih elok kerana lintah-lintah tersebut dibersihkan dan dikeringkan sehingga menghasilkan minyak lintah pati. Minyak lintah pati dan asli inilah yang akan dicampurkan dengan minyak jarak atau minyak serai. Kaedah ini menghasilkan minyak lintah yang tidak berbau busuk dan hanyir. Ramai lelaki menyukai minyak lintah dalam golongan ini.

Dari segi khasiatnya minyak lintah ini adalah sama sahaja. Perbezaan hanya dari segi waktu, cara penghasilan minyak lintah, warna dan aroma minyak lintah tersebut.

Mengapa lelaki menggunakan minyak lintah untuk mengurut zakar mereka?

* bagi mengubati tanda-tanda awal penyakit mati pucuk dan lemah tenaga batin
* untuk mengatasi masalah pancutan awal atau ejakulasi pramatang
* tujuan membesarkan dan memanjangkan zakar. Menurut ilmu tabib Cina, zakar boleh ditambah saiz sehingga 1 hingga 2 inci. Namun rawatan urut Melayu dan kitab-kitab Arab mencatat bahawa saiz boleh ditambah sehingga 4 inci. Malahan ahli Yoga India ada yang mampu memanjangkan zakar sehingga 14-inci !
* bagi meningkatkan keampuhan dan keupayaan zakar – supaya zakar menegak lebih tegar dan galak, condong ke atas dan timbul urat-urat zakar serta kepala zakar kembang dengan garang seperti singa apabila menghadapi isteri ketika persetubuhan
* mengurut zakar untuk meredakan gejolak nafsu – terutama kepada lelaki bujang atau suami yang berjauhan dari isteri [ tanpa menumpahkan air mani ] serta mengelak dari maksiat zina
* sebagai latihan untuk menghadapi situasi sebenar persetubuhan. Urut zakar dengan latihan pernafasan tertentu boleh membantu suami mengawal kepala zakar untuk mengembang dan menguncup untuk kepuasan jimak pihak isteri. Sekaligus amalan urut ini berfungsi membantu ketahanan suami ketika berjimak.

Antara fungsi dan kelebihan minyak lintah kepada suami

1) Mengeraskan zakar

Sebelum tidur ambil sedikit minyak lintah dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskannya apabila mengurut.
Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jari tangan dan urut kelengkang ia itu antara dubur ke telur zakar ( seakan-akan Istibra selepas kencing ) . Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Lakukan sebanyak 7 kali.
Kesan dari amalan ini akan dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan galak sekitar 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika cuaca sejuk supaya ligament dan urat-urat zakar berada pada tahap kecergasan yang terbaik.

2) Memecahkan lemak dan menghilangkan ketulan angin di zakar

Semasa bangun dari tidur, selatkan pangkal batang zakar (kawasan yang berhampiran dengan bumi zakar) menggunakan jari telunjuk dan jari tengah tangan kanan atau tangan kiri. Hujung jari-jari itu menekan ke bumi zakar sambil mengurut-urutnya ke atas dan ke bawah.
Lakukan selama kira-kira 2 minit atau hitungan 99-kali. Lakukan pada setiap pagi kerana amalan ini akan memecahkan lemak dan angin dari berkumpul pada pangkal zakar. Ianya juga dapat mengelakkan dari berlakunya tersimpul urat buah zakar apabila usia meningkat tua.

3) Melambatkan pancutan mani

Menurut kitab Tajul Muluk dan Rawd-at-Tirr, mengurut menggunakan minyak urut yang khas boleh membantu lelaki bertahan lebih lama ketika bersetubuh.

Caranya ialah dengan mengurut sehala dari pangkal zakar menghala ke hujung zakar, berulang-ulang kali. Tempatkan ibu jari di bahagian atas batang zakar, jari tengah di bahagian bawahnya.
Lakukan urutan selama 2 minit atau 99-kali hitungan. Latihan ini boleh dilakukan pada bila-bila waktu lapang, kecuali pada waktu Zohor dan Maghrib.

4) Menambah saiz zakar (memanjangkan, membesarkan dan menguatkan zakar)

Kebanyakan lelaki merasakan zakar mereka tidak menepati saiz yang sepatutnya. Purata zakar normal lelaki dewasa Malaysia ialah sekitar 4 inci hingga 6 inci, namun perlu diingatkan bahawa kebanyakan lelaki tidak mencapai saiz zakar yang optima.

Maka atas sebab ini kaedah mengurut boleh meningkatkan zakar ke tahap yang lebih besar dan panjang.

No comments:

Post a Comment