Tuesday 19 July 2016

Rahsia Teknik Kamasutra Untuk Menggomol Kemaluan Isteri

Rahsia Teknik Kamasutra Untuk Menggomol Kemaluan Isteri

Apakah rahsia yang dibongkar oleh teknik kamasutra untuk menggomol kemaluan dan biji kelentit isteri?

TEKNIK KAMASUTRA UNTUK MENGGOMOL KEMALUAN ISTERI

Sebagai manual panduan seks yang lengkap, Kamasutra memberikan beberapa petua dan teknik kepada para suami bagaimana untuk melakukan seks oral, atau menggomol kemaluan dan kelentit isteri mereka.

Teknik kamasutra memberi nama kepada teknik ‘cunniligus’ ini sebagai “Licking of the rose petals”, jika diterjemahkan ke dalam Bahasa Melayu sebagai ‘Menjilat kelopak bunga ros’. Bunyinya pun dah sensual dan mengghairahkan.

Teknik Kamasutra yang dinamakan menjilat kelopak bunga ros ini dibahagikan kepada lapan peringkat, atau aksi utama yang boleh para suami jadikan panduan ketika ingin menggomol kemaluan isteri mereka.

PERINGKAT PERTAMA – CIUMAN BERGETAR

Bagi yang tidak pernah mencuba teknik ini, mungkin teknik kamasutra ini kelihatan agak pelik.

Walaubagaimanapun jika teknik ini dilakukan dengan betul, ini adalah antara teknik terbaik untuk memperkenalkan dan menyediakan isteri anda untuk seks oral, atau Cunnilingus.

Caranya ialah dengan lembut, picit kedua-dua bibir faraj isteri anda sehingga bertemu, dan kelihatan seperti bibir. Kemudian perlahan-lahan cium bibir faraj yang bertemu tersebut, seperti anda mencium bibir isteri anda.

PERINGKAT KEDUA – KELILINGI LIDAH

Peringkat kedua Teknik ini dilakukan setelah anda memastikan faraj isteri anda telah basah dan bersedia dengan teknik pertama, iaitu ciuman bergetar.

Teknik ini dilakukan dengan mendekatkan wajah anda kepada faraj isteri, dan menyentuh hidung anda pada biji kelentit isteri. Pada masa yang sama, perlahan-lahan masukkan lidah anda ke dalam lubang faraj isteri. Ketika ini, anda boleh melakukan gerakan membulat dengan lidah, bibir dan hidung anda pada kemaluan isteri.

Gerakan ini lah yang memberi nama kepada peringkat kedua teknik kamasutra ini.

Perkara penting yang perlu anda beri perhatian ketika melakukan teknik ini ialah lakukan dengan lembut dan perlahan-lahan. Jangan lupa faraj, biji kelentit, dan lubang faraj isteri anda amat sensitif.

PERINGKAT KETIGA – URUTAN LIDAH

Peringkat ketiga teknik ini adalah susulan kepada peringkat kedua untuk menggomol kemaluan isteri anda.

Peringkat ini menumpukan kepada gerakan lidah anda di dalam lubang faraj isteri. Tidak ada cara khas yang diberikan, bermaksud anda bebas untuk menggerakkan lidah anda mengikut citarasa anda di dalam faraj isteri anda.

Walaubagaimanapun Kamasutra memberikan tips iaitu anda perlu mempelbagaikan ritma dan tempo gerakan lidah anda, dan tidak hanya tertumpu kepada satu kawasan sahaja di dalam faraj isteri anda.

PERINGKAT KEEMPAT – MENGHISAP

Peringkat keempat  dalam teknik kamasutra untuk menggomol kemaluan isteri ini menumpukan kepada biji kelentit isteri anda.

Pada teknik ini, Kamasutra mengesyorkan anda untuk bermain-main dengan biji kelentit isteri anda. Cium, jilat dan hisap biji kelentit isteri anda sepuas-puasnya. Anda bebas untuk melakukan apa sahaja kepada satu-satu organ pada tubuh isteri anda yang wujud semata-mata untuk memberi kepuasan seks dan membuat isteri anda klimaks.

Namun begitu, Kamasutra memberikan nasihat supaya anda tidak “Syok Sendiri”. Teknik kamasutra ini menasihatkan supaya anda berbual-bual dengan isteri anda pada peringkat ini. Tanyakan pada beliau bagaimana beliau ingin anda menggomol biji kelentit beliau. Jangan hanya meneka.

Produk Suami Isteri Intim, [10.07.16 22:29]
Walaupun kebanyakkan wanita gemar biji kelent it mereka dicium, dijilat, digigit dan dihisap, sudah tentu isteri anda mempunyai kegemaran tersendiri yang anda tidak tahu. Mungkin beliau lebih terangsang apabila biji kelentitnya dihisap berbanding dijilat, siapa tahu?

PERINGKAT KELIMA – MENYEDUT

Pada peringkat ini, anda perlu beranjak seketika daripada kemaluan isteri anda, dan bermain-main di sekitar kemaluan beliau. Ini akan memberi masa kepada isteri anda untuk menikmati nikmat pada bahagian sekeliling kemaluan beliau.

Genggam dan picit punggung beliau dengan tangan anda, dan pada masa yang sama bawa lidah anda ke kawasan pusat isteri anda, dan jilat bahagian tersebut. Kemudian perlahan-lahan gerakkan lidah ke turun kembali ke kemaluan beliau.

Ulangi gerakan ini berkali-kali sehingga badan beliau bergetar. Ini menunjukkan beliau ingin anda menggomol kembali kemaluan beliau seperti yang diberikan oleh teknik kamasutra pada peringkat-peringkat sebelum ini.

PERINGKAT KEENAM – MINUMAN NIKMAT

Walaupun peringkat teknik kamasutra ini diterjemahkan sebagai “minuman nikmat”, ini tidak bermakna anda perlu meminum cairan yang keluar dari faraj isteri anda. Peringkat ini dinamakan minuman nikmat kerana pada peringkat ini faraj isteri akan lebih mengeluarkan air mazi, dan lebih basah.

Pada peringkat ini anda dinasihatkan terus bermain dengan kawasan sekeliling kemaluan isteri anda, untuk membuat isteri anda lebih tak tahan untuk menunggu anda menggomol semula kemaluan beliau.

Peringkat keenam ini menumpukan kepada bahagian dalam paha isteri anda. Pegang tangan isteri anda, dan bawa tangan belia u ke paha beliau. Minta beliau pegang pahanya, dan buka luas-luas paha beliau. Ketika ini anda boleh menjilat, menghisap dan menggigit bahagian dalam paha diselang-seli dengan ciuman pada kemaluan beliau.

Tumpukan lebih kepada bahagian sekeliling kemaluan beliau seperti tundun, perineum dan paha.

PERINGKAT KETUJUH – SEDUTAN UTUH

Peringkat ketujuh teknik kamasutra ini .Sekarang anda boleh hentikan seksaan isteri anda yang menunggu anda untuk menggomol kemaluan beliau.

Tarik rapat pinggang beliau dan benamkan wajah anda ke kemaluan isteri anda. Gunakan bibir dan lidah anda untuk menggomol sepenuhnya kemaluan isteri anda pada peringkat ini.


PERINGKAT KELAPAN – SEPASANG GAGAK

sepasang gagak adalah teknik kelapan dan teknik kamasutra yang terakhir untuk menggomol kemaluan isteri anda. Teknik ini lebih dikenali dengan masyarakat moden sebagai posisi “69”.

Ya, teknik dan posisi “69” adalah berasal daripada ajaran Kamasutra. ?

Pada teknik ini, isteri anda berpeluang untuk memberi kenikmatan yang sama kepada anda, sama seperti yang telah anda lakukan kepada beliau. Pada Kamasutra, teknik ini juga boleh dianggap sebagai teknik penamat kepada ‘Cunnilinggus’, atau seks oral ketika berasmara.

Selepas peringkat kelapan teknik kamasutra ini, anda  teruskan dengan aktiviti persetubuhan dengan memilih posisi seks yang anda berdua gemari.

Hubungi/Whatsapp/Telegram/Wechat:
012-3947835
Maklumat lanjut layari :
https://m.facebook.com/Minyak-lintah-asli-no-1-501983736631741/
Website : Minyaklintahaslino1.blogspot.com

Promosi pada kawan2 juga ya!

No comments:

Post a Comment